1. Конфиденциалност на данните
Zdraveizdrave.bg гарантира конфиденциалност на личните данни на своите клиенти, декларирайки, че те няма да бъдат използвани за различни от предназначението си цели, а именно: установяване на контакт с клиента при уточняване подробности около поръчката и начините за нейната доставка и заплащане. Личните данни, предоставени от клиента, се използват от служителите на фирмата и за издаване на фактура и гаранция за закупения продукт.
2. Съгласие за покупка
Началото на търговските взаимоотношения между потребителя и Zdraveizdrave.bg започват при изпращането на поръчката от потребителя, а именно: след попълването на изискваните лични или фирмени данни, съгласяване с общите условия за покупко-продажба на стоки от Zdraveizdrave.bg и натискане на бутона "изпрати".
3. Стартиране на поръчка
Изпълнението на поръчката започва при запознаване с нея от страна на служител на фирмата. Ако поръчката е изпратена в неработен за фирмата ден или извън работно време, но в рамките на работната седмица, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващата работна седмица или на следващия работен ден. При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и стартирането й, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал.
Отмяна на поръчка
1. Клиентът има правото да откаже договора си за поръчка си до 14 дни от датата на заявяване в писмен вариант по електронна поща или на физически носител /хартия/.
2. Закупената стока трябва да бъде върната в оригиналната опаковка, неразпечатана, с пълна окомплектовка и в добър търговски вид, съгласно описанието от производителя до 14 дни от заявяване на отказа от договор за поръчка в писмен вид, по имейл или на хартиен носител, като разходите за връщане са за сметка на купувача и се формират на база на услугата, предоставяна от избрания от купувача метод на връщане - куриерски услуга или лично връщане.
3. При невъзможност на продавача да предостави на клиента поръчаната от него стока се задължава да предостави алтернативна такава или да се уговори възможен срок на доставка. При несъгласие от страна на клиента поръчката се счита за отказана.
Рекламация
Рекламации относно закупените стоки се приемат само ако те са направени при получаването на пратката, в присъствието на куриер, особено в случай на счупване на продукти в пратката, при което се куриерът описва рекламацията в протокол. В случай на увредена стока ще възстановим стойността на увредените продукти с доставка за наша сметка.
Рекламация може да се направи и в рамките на 1 работен ден след получаването на пратката с куриер, когато рекламацията се отнася до срок на годност на продукта. Фирмата се ангажира със записването на рекламации в съответния регистър според член 127 ал.2 от ЗЗП.
В случай, че Клиентът не направи рекламация на момента или дори да направи такава, но не се подпише констативен протокол, същият губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липса на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.
Поръчаните продукти се заплащат с наложен платеж /ППП/ при доставка на куриерската фирма.